Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Aurorapaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimema 30 dec 2013 - 12:56

Haar blik stond genageld aan de rivier. Ze was helemaal in concentratie en haar poot hing klaar boven het water. Met haar ogen licht tot streepjes hield ze de vis in de gaten. De vis zelf had niks door en kwam stukje voor stukje steeds dichter bij haar poot. Ze had dan misschien nog geen mentor, ze had al wel dingen geleerd van andere warriors. Ze had leren vissen van één warrior en kleine stukjes leren jagen van een andere. De vis was al bijna onder haar poot, nog maar een paar seconden. Aurora hield haar adem in en wachtte af. Toen was eindelijk de vis op de goeie plek en haar poot schoot het water in. Met een kleine beweging van haar poot gooide ze de vis omhoog en het water uit. Toen schoot haar poot snel opzij en ‘duwde’ ze de vis op het land. Het ging nog wat heen en weer, maar Aurorapaw had haar voorpoten erop gezet zodat hij niet weer terug in het water kon. Na een paar seconden hield de vis op met bewegen en was hij dood. Tevreden met haar vangst nam ze een paar slokjes uit de rivier. Het water werd steeds kouder en het duurde waarschijnlijk niet lang meer voordat het water zou bevriezen en de prooi zal halveren. Ze zuchtte, het zou haar eerste Leafbare worden en ze had er nu al geen zin meer in. Terwijl ze de vis oppakte en richting het kamp wou lopen hoorde ze een geluid. Met de vis nog in haar bek keek ze om zich heen en haar oren gingen alle kanten op. Ze rook in de lucht en rook een Riverclan geur. Zo dicht bij de grens met Thunderclan kon je nooit voorzichtig genoeg zijn, het zal niet de eerste keer zijn dat een kat naar deze kant van de grens ging.


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimema 30 dec 2013 - 18:08





Throw your sticks and stones, but you're not gonna break my soul.

This is the part of me, that you're never gonna ever take away from me




Skewpaw had die dag eigenlijk niet al te veel te doen, ze was dolblij dat ze eindelijk een mentor had gekregen. Hoewel de twijfel dat ze nooit een warrior zou kunnen worden, haar nog altijd bij bleef. Na haar training met Duskcloud van die dag, had ze besloten maar even op jachtpatrouille te gaan. De grenzen konden nooit te veel bewaakt worden en wat verse prooi zou ook zeer welkom zijn, de katten konden maar beter nu wat meer eten. Voordat de rivier straks in Leafbare zou bevriezen, waardoor de prooi schaars zou worden. In de buurt van de rivier bleef ze staan, een andere apprentice was aan het vissen. Moest ze zich omdraaien en weglopen? Voordat ze weer een opmerking over haar ogen naar haar hoofd toe geslingerd kreeg, of bleek deze apprentice vriendelijk genoeg om het te negeren? De kattin met de schele ogen bleef twijfelend zitten. Totdat de kat weer richting het kamp wilde lopen en blijkbaar een geluid vanuit Skew's richting opving. Met een zucht kwam de jonge poes overeind, op een drafje liep ze in de richting van de apprentice. Wiens naam haar verrassend genoeg weer binnen schoot. 'Hoi Aurorapaw.'



Notes: None Tag: Aurorapaw Words: 195
THANKS ❤


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimema 30 dec 2013 - 21:14

Op een drafje kwam er een kattin aanlopen. De witte vacht en met de licht bruine vlekken waren nog niet zo kenmerkend, het meest kenmerkend van deze kattin waren haar ogen. Ze had haar wel is gezien in het kamp, maar nog nooit met haar gepraat. 'Hoi Aurorapaw.' Het verbaasde Aurora dat ze haar naam wist, aangezien ze met eigenlijk niemand praatte. Ze schonk een glimlach aan de kattin voor haar. ’Heejj Skewpwhh. Zei ze vrolijk. Ze herinnerde zich dat ze de vis nog in haar mond had en liet het op de grond vallen. Ze zuchtte even terwijl ze naar de grond keek, maar richtte haar blik gelijk weer op. ’Hey Skewpaw.’ Een koude windvlaag deed haar rillen en ze besloot om te gaan zitten. ’Ik wist niet dat je ook wou vissen?’ Ze hield haar kop even scheef. Skewpaw had vorige ceremonie een mentor gekregen, tot verassing van sommige katten als we eerlijk zijn. Aurorapaw wist eigenlijk niet goed of haar ogen haar ook echt belemmerde, maar durfde het niet goed te vragen. Als ze goed nadacht dacht ze dat Skewpaw iets jonger was dan haar, 1 of 2 manen, maar niet veel meer. Ze zuchtte in haar gedachten. Zij had al wel een mentor, maar Aurorapaw nog steeds geen, ondanks dat Breakingdawn had gezegd dat ze met Stormstar zou praten. Je had ook niet zulke hoge verwachtingen moeten hebben, berispte ze zichzelf. Ze moest gewoon afwachten en anders kreeg ze er één volgende ceremonie. Het zou wel goed komen, ze was niet hulpeloos, kon bijna evenveel als andere katten met mentor op deze leeftijd. Ze zou de dingen zichzelf wel leren als het nodig was, alhoewel ze redelijk zeker was dat dat niet mocht.


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimedi 31 dec 2013 - 16:02





Throw your sticks and stones, but you're not gonna break my soul.

This is the part of me, that you're never gonna ever take away from me




Aurorapaw had haar een vriendelijke glimlach geschonken. ’Heejj Skewpwhh.' Miauwde ze vrolijk, met de vis nog in haar mond. Die ze een enkel moment later alweer liet vallen. Een zucht rolde over de lippen van de andere apprentice terwijl ze omlaag keek. ’Hey Skewpaw.’ Klonk het nu, duidelijker dan eerst. ’Ik wist niet dat je ook wou vissen?’ De schele apprentice glimlachte. 'Ben op jachtpatrouille. En met de Thunderclan zo dichtbij, kan de rivier altijd wel wat extra nagekeken worden. Maar ik was inderdaad ook van plan om te gaan vissen.' Ze wist dat het voor sommigen een groot wonder was geweest, dat zij een mentor had gekregen. Dus moest ze alle valse beschuldigingen de grond in zien te werpen, ze kon heus wel warrior worden. Zolang ze maar genoeg oefende..



Notes: None Tag: Aurorapaw Words: 131
THANKS ❤



Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 16:34

De apprentice schonk haar een glimlach en Aurorapaw lachte terug. 'Ben op jachtpatrouille. En met de Thunderclan zo dichtbij, kan de rivier altijd wel wat extra nagekeken worden. Maar ik was inderdaad ook van plan om te gaan vissen.' Aurora knikte begrijpend. ’Precies mijn gedachten.’ Haar blik ging even naar de rivier en toen naar de andere kant ervan. Als je dicht genoeg bij de rand kwam kon je de geur van de Thunderclan ruiken. Hun geur rook naar loofbomen en alles wat er in dat bos van hun leeft. Die van de Riverclan kon je meer beschrijven als een soort vis geur. Ze had de rest nog nooit geroken, maar had gehoord hoe het zou ruiken, zodat ze de katten gelijk kon herkennen als het nodig was. Ze rilde bij de gedachten om een kat tegen te komen van een andere clan. Haar blik ging terug en ze merkte op dat Skewpaw er nog was, ze was de poes bijna vergeten. ’Kun jij al goed vissen? Ik heb een paar trucjes van Arcticlight geleerd, maar ben er nog niet zo goed in.’ Ze keek naar de vis die voor haar poten lag. Het was groot genoeg om één apprentice te vullen en misschien wel een warrior, maar het was maar een vangst van een normale grootte. Ze had warriors het kamp in zien komen met de grootste vissen die je maar kon bedenken, en die hadden ze dan helemaal zelf gevist! Ze wou dat ze dat kon …


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 19:20

’Precies mijn gedachten.’ Miauwde haar mede-apprentice, een kleine glimlach sidderde het gelaat van de schele poes. Het was fijn is een keer met iemand te praten, die haar niet beoordeelde om haar ogen. Wat - jammer genoeg - niet al te vaak voorkwam. Een zachte zucht rolde over haar lippen. Hoe zou het er nu in de andere Clans aan toe gaan? Dat was een vraag die ze zich wel vaker stelde, zouden ze het daar lastiger hebben? Zou de prooi daar schaarser zijn, zou er meer ziekten heersen? En vooral; zou ze in een van de andere Clans net zo beoordeeld worden door haar oogafwijking? Een idee wat ze al snel weer verwierp, ze moest er niet aandenken om te wonen in een andere Clan. Daarvoor was ze veel te loyaal aan haar geliefde Riverclan.

’Kun jij al goed vissen? Ik heb een paar trucjes van Arcticlight geleerd, maar ben er nog niet zo goed in.’ De jonge kattin glimlachte. 'Ik ben ook niet zo goed, komt vooral door m'n ogen. Plus dat er altijd plaats is voor verbetering.' Miauwde ze vriendelijk. 'Zou je misschien die trucjes met me willen delen?' Vroeg ze aarzelend.


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimedo 2 jan 2014 - 22:23

Ze zat nog steeds tegenover Skewpaw met de vis tussen hun in. 'Ik ben ook niet zo goed, komt vooral door m'n ogen. Plus dat er altijd plaats is voor verbetering. Zou je misschien die trucjes met me willen delen?' Het laatste vroeg ze aarzelend en Aurorapaw glimlachte nog groter. Iedereen lachte haar altijd uit omdat ze juist nog niks kon, ze had nooit gedacht dat ze wat kon bijbrengen aan een andere kat. ’Ja sure, kom dan gaan we even naar de rivier.’ Ze pakte de vis op en legde hem iets dichter bij de kant, zodat geen andere kat hem snel mee kon pakken en claimen als zijn eigen prooi. Ze schraapte even haar keel terwijl ze omkeek naar Skewpaw. "Het gaat erom dat je rustig en kalm blijft zitten, want zelfs vissen kunnen elke trilling voelen in het water. Dus blijf stil zitten, ook al zie je geen vis je moet geconcentreerd blijven want deze beesten zijn snel. Daarnaast moet je snel toeslaan wanneer zo'n beest langs komt. Je haalt ernaar uit, slaat je poot eigenlijk onder het beest, grijpt hem vast met je klauwen en trekt hem zo snel mogelijk uit het water. Dít moet heel snel gaan, want anders ontsnapt de vis.?" Ze dacht even na wat Arcitclight nog meer had gezegd, het was al een tijdje geleden geweest en ze had gewoon geoefend sindsdien. "Oh ja, aangezien je nog maar net begint zou ik niet de grootste vissen grijpen want het kan zijn dat die beesten zwaar zijn. Dus probeer je te richten om vissen van een gemiddelde grootte, wanneer je wat ervarener word in het jagen kun je dan nog proberen om de grootste vissen te vangen." Ze glimlachte naar Skewpaw en wees toen naar haar pas gevangen vis. ”Dat is een vis van normale grootte.” Haar blik ging naar de vis toe en toen weer naar Skewpaw.

OOC: Misschien of misschien niet heb ik gewoon de tekst gekopieerd van Arcticlight toen >.<


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimeza 4 jan 2014 - 19:24

De glimlach op Aurorapaw's gelaat was groter geworden. ’Ja sure, kom dan gaan we even naar de rivier.’ De lichtgekleurde kattin pakte haar gevangen vis op en ging Skew voor naar de rivier. "Het gaat erom dat je rustig en kalm blijft zitten, want zelfs vissen kunnen elke trilling voelen in het water. Dus blijf stil zitten, ook al zie je geen vis je moet geconcentreerd blijven want deze beesten zijn snel. Daarnaast moet je snel toeslaan wanneer zo'n beest langs komt. Je haalt ernaar uit, slaat je poot eigenlijk onder het beest, grijpt hem vast met je klauwen en trekt hem zo snel mogelijk uit het water. Dít moet heel snel gaan, want anders ontsnapt de vis." Skewpaw knikte, het klonk allemaal zeer logisch.  "Oh ja, aangezien je nog maar net begint zou ik niet de grootste vissen grijpen want het kan zijn dat die beesten zwaar zijn. Dus probeer je te richten om vissen van een gemiddelde grootte, wanneer je wat ervarener word in het jagen kun je dan nog proberen om de grootste vissen te vangen." Haar mede-apprentice glimlachte. ”Dat is een vis van normale grootte.”  Sprak ze, wijzend naar haar gevangen vis. De schele poes knikte. 'Jij hebt nog geen mentor, toch..?' Sprak de kattin twijfelend, bang om Aurorapaw te beledigen.


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimeza 11 jan 2014 - 19:08

I will always Love you

TAG: Skewpaw
WORDS: 148
NOTES: Short
Ze kattin knikte bij alles wat Aurora zei, zonder haar ook maar één keer te onderbreken. 'Jij hebt nog geen mentor, toch..?' Skewpaw had het zacht gevraagd, een beetje angstig om haar reactie, maar de shock was nog even groot. Aurora verstijfde en haar ogen werden groter. Was het zo bekend dat ze geen mentor had? Seconden later werd ze weer rustig en ademde zo langzaam in en uit. Natuurlijk was het bekend, het was ook niet echt normaal om als 8 manen oude kat geen mentor te hebben. ”Ik heb inderdaad geen mentor.” Mauwde ze terug met een waterige glimlach. Ze vond het niet fijn om eraan herinnerd te worden, maar ze snapte wel dat de kattin het vroeg. ”Maar gelukkig zijn er andere warriors die me kleine dingen leren en inmiddels kan ik al redelijk wat dingen door ze gewoon te verbeteren in mijn eentje.”

? TY SARA!



Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimedi 14 jan 2014 - 16:10

”Ik heb inderdaad geen mentor.” Miauwde dat apprentice al response. ”Maar gelukkig zijn er andere warriors die me kleine dingen leren en inmiddels kan ik al redelijk wat dingen door ze gewoon te verbeteren in mijn eentje.” Skewpaw glimlachte, terwijl ze nadacht over een mogelijk antwoord. 'Daar heb je mazzel mee weet je, dat andere warrior je dingen willen leren.' Besloot de lichtgekleurde kattin uiteindelijk maar te zeggen, terwijl haar blik afdwaalde naar de omgeving. 'Ik heb ook een tijd geen mentor gehad, maar warriors leren niet altijd even graag dingen aan een kat met een handicap.' Verklaarde ze haar antwoord, met een klein, niet al te vrolijk, glimlachje.


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
Aurorapaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Flappy ~ aka Isa ;d
506
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 manen.
Gender:
Rank:
Aurorapaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimeza 18 jan 2014 - 14:13

I will always Love you

TAG: Skewpaw
WORDS: 241
NOTES: ~
De poes antwoordde met een glimlach. 'Daar heb je mazzel mee weet je, dat andere warriors je dingen willen leren.' De blik van Skewpaw ging rond in de omgeving en Aurorapaw keek naar de grond. Ze wist dat ze er geluk mee had en waardeerde het ook heel erg, maar soms misschien niet genoeg. Er waren veel anderen apprentices in dezelfde situatie als zij en die hadden minder geluk. 'Ik heb ook een tijd geen mentor gehad, maar warriors leren niet altijd even graag dingen aan een kat met een handicap.' Een klein glimlachje verscheen bij Skewpaw, maar Aurora kon zien dat het niet echt was. Aurora schraapte haar keel even toen ze weer opkeek naar de kat voor haar. ’Het spijt me, euh, ik wou niks vervelends zeggen ofzo.’ Mauwde ze hakkelend naar de poes. ’Ik weet zeker dat je het super goed doet bij je trainingen.’ Ze zei het vrolijk en met een grote glimlach, proberend om de kat wat op te beuren. Misschien zou ik ooit nog wel is komen kijken bij haar trainingen, dacht Aurora in zichzelf. De geur van de vis hing om hen heen en ze begon honger te krijgen. Ze zou zo terug gaan naar het kamp en daar wat eten. Eigenlijk wou ze nu al de vis opeten, maar ze wist dat het niet mocht. Lichtelijk hongerig keek ze omlaag naar de vis voor haar poten, maar ze hield zichzelf in.

? TY SARA!



Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Jtuixg
Things:
Terug naar boven Ga naar beneden
Skewpaw
Member
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw DPKsfdL
Sacha
171
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender:
Rank:
Skewpaw
BerichtOnderwerp: Re: Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw   Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw Icon_minitimevr 24 jan 2014 - 19:49

’Het spijt me, euh, ik wou niks vervelends zeggen ofzo.’ De lichtgekleurde poes haalde haar schouders licht op, maar glimlachte nog steeds, terwijl het niet erg overtuigend overkwam. 'Je hoeft je niet te verontschuldigen, jij bent een van de weinige katten die daadwerkelijk normaal tegen me doet.' Miauwde ze kalm. ’Ik weet zeker dat je het super goed doet bij je trainingen.’  De glimlach op het gelaat van de schele kat werd iets breder. 'Dank je, het gaat wel steeds beter.' Gaf ze toe. 'Zullen we teruggaan naar het Camp? Ik krijg honger,' merkte ze droogjes op.


Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw 30thvkp
Leather - Aragon - Skewpaw - Styx - Dawnkit - Fierceshot
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just doin' some Riverclan stuff ~ Skewpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory :: River-
Ga naar: